Re: error en el sevidor ftp.es.debian.org

He trucat a cica.es.<
Han dit que no son responsables del ftp.es.debian.org  El seu servidor està correctament actualitzar (ftp.cica.es), però el ftp.es.debian.org segueix amb una release del 16 de juliol.

A veure si els de red iris en saben quelcom.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
          pnubiola@fsfe.org
          pere.nubiola@gmail.com

El 6 / agost / 2009 14:29, hubble <hubble@telefonica.net> ha escrit:
El Wed, 5 Aug 2009 18:31:38 +0200
Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu> va dir:

> [...]
> mirar. L'únic que puc dir és que inicialment Caliu feia el mirall de Debian
> d'un altre servidor, fins que fa un temps (aprox. un any) els de Debian ens van
> "suggerir" de fer-lo de ftp.es.debian.org de cara a repartir millor el tràfic.
> Potser s'haurà de revisar aquesta política si persisteixen els problemes,
> perquè un mirall que no s'actualitza és un problema de seguretat evident.
>
> Suposo que ells ja en deuen ser conscients, si no, que algíu els avisi si us
> plau, que jo ara no tinc temps ni mitjans per fer-ho.

Jo com que no se qui son, he preguntat a la llista de debian en castellà, allà m'han dit que potser el porten desde el CICA de sevilla (http://cica.es).

Ahir vaig trocar a la tarda, i aquest matí he estat unes hores intentant-ho (el telefon que surt a la web del cica.es), però solament he pogut parlar amb el *seguretat* que no ha pogut trobar cap tècnic que em pogués fer cinc centims.

Al final he desistit.

salutacions