Re: error en el sevidor ftp.es.debian.org

A Dimecres 05 Agost 2009 07:51:17, Pere Nubiola Radigales va escriure:
> Deu haver-hi algun error en el servidor ftp.es.debian.org perquè no s'ha
> actualitzat des-de el 16 de juliol ni sid ni squeeze
>
> Això implica que tampoc s'actualitzant correctament els secundaris
> depenents d'aquest servidor

Jo estic de vacances, i amb una connexió intermitent a internet. No m'ho puc mirar. L'únic que puc dir és que inicialment Caliu feia el mirall de Debian d'un altre servidor, fins que fa un temps (aprox. un any) els de Debian ens van "suggerir" de fer-lo de ftp.es.debian.org de cara a repartir millor el tràfic. Potser s'haurà de revisar aquesta política si persisteixen els problemes, perquè un mirall que no s'actualitza és un problema de seguretat evident.

Suposo que ells ja en deuen ser conscients, si no, que algíu els avisi si us plau, que jo ara no tinc temps ni mitjans per fer-ho.

Orestes.