Re: Tossut com una mula en actualitzar Etch a Lenny.

El Dimecres, 8 de juliol de 2009 12:52:41 en Francesc Xavier Esteller i Belles
ha escrit:
>         Salutacions a tothom!
>
> Sóc nou a les llistes i espere que em disculpeu
>
> si no faig bé alguna cosa o si no m'explique bé.
>
> Us exposo el meu cas.

Posa't en una consola "autèntica" (Ctrl-Alt-F1, per exemple) i com a root fes:

# /etc/init.d/gdm stop

(suposant que el teu gestor d'entrada sigui gdm en aquest moment. sino, canvia
per kdm o xdm)

I ara prova d'iniciar les X "a pèl"

$ startx

o si això no xuta:

$ X

A veure quins missatges dóna. També pots mirar els logs /var/log/Xorg.0.log,
com t'han dit.

Orestes.