Re: engrandint un lvm + raid1

A Divendres 03 Juliol 2009 19:56:35, Lluís Gras va escriure:

> [...]
> /dev/mapper/gv00-root
>                       9,2G  1,7G  7,1G  19% /
> tmpfs                 2,0G     0  2,0G   0% /lib/init/rw
> udev                   10M  164K  9,9M   2% /dev
> tmpfs                 2,0G     0  2,0G   0% /dev/shm
> /dev/md0              183M   62M  111M  36% /boot
> /dev/mapper/gv00-home
>                       578G  144G  405G  27% /home
> /dev/mapper/gv00-tmp  4,6G  138M  4,3G   4% /tmp
> /dev/mapper/gv00-usr   17G  3,6G   13G  23% /usr
> /dev/mapper/gv00-var   46G  5,6G   38G  13% /var
> /dev/sdc1             917G  114G  757G  14% /var/lib/backuppc

Tots els passos em semblen perfectes. Jo no ho hauria pas fet diferent ni
millor.

> Ara tot serà que el proper dia quan rebooti el sistema, per
> assegurar-me que ho pot fer sense problemes, no funcioni res i
> comenci a recordar tots els sants del santoral.
>

> PD: Per cert família, avui vaig a sopar a la Traska de Molins, una
> amiga en fa 40 i serem una desena de comensals ... no si d'exemples a
> imitar no en falten ;)

Doncs jo vinc d'un sopar de les jornades de programari lliure. Hem anat a un
hotel de l'eixample que no era pas dolent, però la colla de barbuts suats i
amb samarretes frikis que érem desentonava un ou amb la decoració del local.
Ja t'ho pots imaginar.

(Disclaimer: Ep! això no és pas cap crítica a qui ha triat el lloc, sinó la
simple constatació d'un fet)

Orestes.