Re: Samba com client d'Active Directory de Windows.

A Dijous 18 Juny 2009, Martin Cabellos va escriure:
> Bona tarda a tots,
>
> A veure si em podeu ajudar, estic buscant la manera de com fer que una
> màquina Linux amb Samba es pugui validar al Active Directory d'un
> Windows Server 2003.
>
> Per més que busco per Sant Google, l'unic que trobo es el contrari,
> com fer que usuaris de Windows es validin contra un LDAP de Linux,
> però no aconsegueixo veure per fer el contrari.

si que hi és la informació. També pots mirar aquí:

http://www.lsi.upc.edu/~tonis/inf/DebianETSEIB.html

ara bé, t'he de dir que no funciona .... dona molts problemes. La solució
fàcil i natural és la que trobes (Windows -> Linux) al revés en teoria hauria
de funcionar, però no hi ha manera ... i jo també ho he intentat.

Leo