Re: Actualització del kernel

17/06/09 @ 19:11 (+0200), thus spake Daniel:
> Estic buscant per Internet la manera de actualitzar el kernel. Ara per
> ara, la forma menys esotèrica que he trobat està explicada a
>
> http://debiantotal.blogspot.com/2007/09/instalar-y-configurar-nuevo-kernel-en.html
>
> on, resumint, basa el sistema en l'ordre
>
> # aptitude install linux-image-2.6-686

'apt-cache linux-image' et diu una llista de les imatges
disponibles, n'has de triar una que es correspongui amb la
teva arquitectura, probablement i386 o amd64.

Quan t'hagis decidit, 'apt-get install <nom del paquet>' o
bé 'aptitude install <nom del paquet>, reinicies i et
sortirà el nou kernel al menú d'arrencada del grub.

Has de tenir en compte que si fas servir algun driver que
és independent del kernel, com per exemple els de lirc o
nvidia, has de recompilar el driver per tal que funcioni
amb el nou kernel. Per això no et recomano actualitzar el
kernel gaire sovint en aquest cas, perquè és una feina
considerable.

Ernest