Actualització del kernel

Hola:

Estic buscant per Internet la manera de actualitzar el kernel. Ara per ara, la forma menys esotèrica que he trobat està explicada a

http://debiantotal.blogspot.com/2007/09/instalar-y-configurar-nuevo-kernel-en.html

on, resumint, basa el sistema en l'ordre

# aptitude install linux-image-2.6-686

Recomana també baixar les fonts (linux-header) per si cal compilar els drivers de pantalla, etc.

No explica si l'ordre anterior tria el linux-image darrer disponible o l'has d'especificar d'una manera o altra.

Problema: la pàgina en qüestió és del setembre del 2007 (i les altres que he anat trobant tampoc no són gaire recents)

Em puc arriscar a fer l'actualització? El linux-image-2.6.686 és correcte? Hi ha algun màrtir de la causa a qui encendre una espelma per si de cas?

--

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584