Re: enèssim intent de sopar ( la ciencia lo dice y yo no miento )

A Dilluns 15 Juny 2009, Pere Nubiola Radigales va escriure:
> El tinc compromes. que tal el 3 de juliol

jo tinc potser compromés el 27 i, el 3 hi ha jornades pl.

Que tal el 10 de juliol i així tenim temps per planificar-ho, passar-ho a
testing, fer algun rc i treure-ho estable per aquell dia? ;-)

Leo