Re: Videos National Geographic

El 15 / juny / 2009 00:27, hubble<hubble@telefonica.net> va escriure:
> El Sun, 14 Jun 2009 18:03:38 +0200
> Daniel <daniel.elias@gigamail.cat> va dir:

> Senyor!
>
> Es una altra prova senyor?
> una altra vegada em sotmets a les teves proves?
>

> Estimat daniel, la collita de psilocibes d'aquest humit any ha estat molt bona, dema quan hagi dormit espero trobar entendible tot això de dalt y poder donart-te un bon consell.
>
> jo per començar diria que el que has de fer és actualitzar el teu sistema, ja que és el que sembla que toca.
> Si ha de sobrar alguna cosa, seria el
>  deb http://apt.wicd.net hardy extras

> [...]
jo afegiria que et sobre tot el repositori wicd. Tinc insdtaŀlat el
wicd en el portatil, i no he necessitat per res elanar a wicd.
prova:
fer un aptitude update.
Entra en el aptitude i en el menú accions executa el canceŀla accions pendents.
surt del aptitude i fes un aptitude safe-upgrade.
Et tindria que deixar el sistema net.

--
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974

Abans de imprimir aquest correu pensa si et cal fer-ho. El
medi-ambient es cosa de tots