Re: Videos National Geographic

El Sun, 14 Jun 2009 18:03:38 +0200
Daniel <daniel.elias@gigamail.cat> va dir:

> He comentat la línia del fitxer, i el resultat ha estat el mateix sense
> línia que amb línia. El que deies dels "palillus", vaja!
>
> El meu sources.list és "comme ça" (he esborrat les línies comentades):
>

> deb http://apt.wicd.net squeeze extras
> deb ftp://ftp.caliu.cat/debian/ squeeze main non-free contrib
> deb-src ftp://ftp.caliu.cat/debian/ squeeze main non-free contrib
> deb http://security.debian.org/ squeeze/updates main contrib non-free
> deb-src http://security.debian.org/ squeeze/updates main contrib non-free
> deb http://apt.wicd.net hardy extras

Senyor!

Es una altra prova senyor?
una altra vegada em sotmets a les teves proves?

Estimat daniel, la collita de psilocibes d'aquest humit any ha estat molt bona, dema quan hagi dormit espero trobar entendible tot això de dalt y poder donart-te un bon consell.

jo per començar diria que el que has de fer és actualitzar el teu sistema, ja que és el que sembla que toca.
Si ha de sobrar alguna cosa, seria el
 deb http://apt.wicd.net hardy extras

total, el wicd està a testing y tot el contingut que afegegi aquesta linia esta fet per la ubuntu, i ubuntu no es debian, tenen algunes entranyes diferents.

pero be, fins demà.