Re: enèssim intent de sopar ( la ciencia lo dice y yo no miento )

No conec gaire a ningu... però m'apunto! jo aposto per septembre

El 14 / juny / 2009 15:33, Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> ha escrit:
Dono fe que així va ser i tot just ara que pensava en preparar-me un cigaló m'ha vingut molt de gust reeditar les sensacions viscudes al darrer sopar, ...
debianites, desperteu, aixequeu-vos i dieu la vostra !!!