enèssim intent de sopar

Divendres va haver-hi una conjunció planetària (o mundial, segons el gust de
cadascú...) estranya pels volts del carrer Sepúlveda de Barna. Ens vam trobar
casualment tres debianites, tres. Àlex, Serni? i un servidor. Conversant
sobre ultraportàtils i sobre sistemes operatius als centres educatius.

El cas és que si en Serni i jo ens vam reconèixer va ser perquè havíem assistit fa
segles al famós sopar debianita Molins - Cerdanyola. Amb l'excusa de la
sortida de Lenny com a estable  es va parlar a la llista de fer algun altre
sopar ...però no es va concretar res. Pel camí, al pas que anem Squeeze serà
estable abans que fem un altre sopar. I com que va sortir a la conversa, tal
i com em vaig comprometre, ho torno a proposar.

Què en penseu de fer un sopar cap al setembre? O aprofitant les jornades de
programari lliure? (http://www.jornadespl.org/)

--
xavi || lorajoler[at]paranoici.org