Re: Videos National Geographic

A Diumenge, 14 de juny de 2009, Daniel va escriure:
> Hola:
>
> Ja sé que no he estat massa precís a l'hora d'explicar els meus
> problemes. La veritat és que he volgut sentir el que sent un "usuari"
> quan diu allò de "Es que m'ha sortit no se què a la pantalla i ho he
> tancat, i ara no va res...".

Això està bé, però no has estat tu qui ho has sentit, sinó que ens ho has fet
sentir a tots els qui hem llegit el teu correu :-)

Però no pateixis, a mi no em fa res. Simplement que normalment no disposo de
molt de temps (ara estic corregint examens), i quan els problemes són molt
imprecisos no puc dedicar estona a intentar comprendre el teu problema, cercar
una solució, i respondre.

Per tant: el meu consell és que si vols augmentar la probabilitat que algú
t'ajudi, deixa els "sentiments" de banda i procura ser més explícit.

Cordialment,

--
 Orestes Mas Casals - UPC