Re: Videos National Geographic

On Sun, 14 Jun 2009 08:24:08 +0200, Daniel <daniel.elias@gigamail.cat>
wrote:
> [...]
> S'està llegint la informació d'estat estesa
> S'estan inicialitzant els estats dels paquets... Fet
> S'estan llegint les descripcions de les tasques... Fet
> Els paquets següents se suprimiran:
>   bsh{u} bsh-gcj{u} dhcdbd{u} gnome-spell{u} ladcca2{u} libavcodec51{u}
>   libboost-program-options1.34.1{u} libcamel1.2-11{u}
>   libclass-methodmaker-perl{u} libcrypto++7{u} libedataserver1.2-9{u}
>   libeel2-2.20{u} libeel2-data{u} libexiv2-4{u} libfarsight0.1-3{u}
>   libgksu1.2-0{u} libgksuui1.0-1{u} libgnome-desktop-2{u}
>   libgnome2.0-cil{u} libgnomekbd2{u} libgnomekbdui2{u}
libgnomevfs2-bin{u}
> [...]
>   lm-sensors{u} lzop{u} python-fpconst{u} python-numeric{u}
python-pyogg{u}
>   python-soappy{u} resolvconf{u} telepathy-stream-engine{u} unace{u}
>   vpnc{u} xulrunner-1.9-dbg{u}
> 0 paquets actualitzats, 0 instal·lats, 52 a suprimir i 13 a no
> actualitzar.
> Es necessita obtenir 0B d'arxius. Després del desempaquetat
> s'alliberaran 195MB.
> Esteu segur de voler continuar? [Y/n/?] n
> Avorta.
>
> Mama, por! Sembla que els codecs ja estan instal·lats, però perqué

Evident. És la venjança de Stallman. Nens i nenes, que això us serveixi
de lliçó, mai heu de ficar còdecs privatius als vostres ordinadors (i
menys nosaltres els debianites, veritables jedis que hem resistit la
pressió d'afegir-nos a les distribucions amb escriptori color marrón
caca).