quina AGP de nvidia puc posar?

Hola a tots i totes.

Tinc un equip vell un pentium III a 1Ghz. Chipset 440BX amb port AGP 1x/2x (AGP 1.0)  que treballa a 3.3 volts. Amb una gràfica nvidia 5700LE. Però falla de tant en tant. Em fa interferències com si tinguera un mobil a prop. Crec que propte es morira.

He vist les tartgetes suportades per linux en nvidia en http://www.nvidia.es/object/linux_supported_es.html

Més o menys amb açò i amb el google he pogut esbrinar que una AGP 4x tmb em serviria. Hi he mirat unes quantes la nv geforce FX 6200 podria valer. Però m'agradria saber quin es el model maxim que podria posar-li. Si tingues internet a casa ho miraria jo, però tinc que vindre a la biblioteca, per tant dispose de una mitja hora al dia com a molt per miorar-ho. No deixen més temps. L'ordinador tanca la sesió quan es complix el temps.

Si alguna anima caritativa ho sabes, o pogues pegar una miradeta. Seria molt d'agrair.

Gracies anticipadament per a aquelles personetes que almenys ho intenten.

Xavi.