Re: Aturada a mig arrencar

Com s'actualitza la versió del nucli? Jo estava convençut que s'anava actualitzant automàticament!

En/na serni ha escrit:
Bones

La versió de nucli és "rara" amb ganes :)

Els darrers temps he patit algun error espuri d'aquests en els equips de
l'escola però han desaparegut a l'actualitzar la versió
del nucli a 2.6.29 ...

Si no és un problema de disc dur? pots afegir el paràmetre break=algo a
les opcions d'arrencada i aconseguiras aturar el procés d'arrencada
en el punt que t'interessi ( o més o menys ) i almenys disposar d'un shell
per examinar el pati

Vegis

ns:/var/www/debian# grep -r maybe /usr/share/initramfs-tools/
/usr/share/initramfs-tools/scripts/local-top/mdadm:maybe_break pre-mdadm
/usr/share/initramfs-tools/scripts/local-top/mdadm:maybe_break post-mdadm
/usr/share/initramfs-tools/scripts/functions:maybe_break()
/usr/share/initramfs-tools/init:maybe_break top
/usr/share/initramfs-tools/init:maybe_break modules
/usr/share/initramfs-tools/init:maybe_break premount
/usr/share/initramfs-tools/init:maybe_break mount
/usr/share/initramfs-tools/init:maybe_break mountroot
/usr/share/initramfs-tools/init:maybe_break bottom
/usr/share/initramfs-tools/init:maybe_break init

on
maybe_break()
{
	if [ "${break:-}" = "$1" ]; then
		panic "Spawning shell within the initramfs"
	fi
}

On Mon, 01 Jun 2009 13:45:34 +0200, Daniel <daniel.elias@gigamail.cat>