Re: Aturada a mig arrencar

El dl 01 de 06 de 2009 a les 13:45 +0200, en/na Daniel va escriure:
> Hola:
>
> Des de fa uns quants dies, em trobo que quan engego el PC, el procès
> d'arrancada se m'atura en aquesta línia:
>
> Begin: mounting root file system ... Begin: Running /scripts/local-top...
>
> En aquest punt, no em deixa fer res, ni tan sols tallar l'arrencada amb
> Alt-Ctrl-Supr. He de prémer el Reset de l'ordinador, tornar a començar
> el procès d'arrancada, i de vegades funciona (de vegades es torna a
> quedar aturat al mateix punt).
>
> Algú s'ha trobat alguna vegada amb aquest problema? Em fa por que no
> [...]
Es posible que tinguis el disc dur o el sistema de fitxers espatllat.Si
hi ha el sistema de fitxers espatllat ,el pots intentar arreglar amb una
utilitat com fsck que potser es pot arreglar podries provar de fer-ho
desde un live cd si ningu coneix cap sistema per aturar l'arranc del
sistema.