Aturada a mig arrencar

Hola:

Des de fa uns quants dies, em trobo que quan engego el PC, el procès d'arrancada se m'atura en aquesta línia:

Begin: mounting root file system ... Begin: Running /scripts/local-top...

En aquest punt, no em deixa fer res, ni tan sols tallar l'arrencada amb Alt-Ctrl-Supr. He de prémer el Reset de l'ordinador, tornar a començar el procès d'arrancada, i de vegades funciona (de vegades es torna a quedar aturat al mateix punt).

Algú s'ha trobat alguna vegada amb aquest problema? Em fa por que no sigui un símptoma de decadència del disc dur, i que en qualsevol moment em peti definitivament...

El meu PC és un Pentium 4 a 2.00 GHz, amb 1 Gb de memòria, i Debian Squeeze - kernel 2.2.22-3-686.

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584