Re: Crash del kernel

En/na Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:
> Bones,
>
> tinc algun problema amb un kernel nou de debian. La màquina es queda fregida
> de tant en tant. Surt un missatge a la consola. Però, no queda reflectit en
> cap log ni a cap lloc (que jo sàpiga)

Leopold: descriu el significat de "fregida" per a saber més dels
símptomes del malalt.

Si simplement es queda congelada i no pots fer res més, de manera
aleatòria i fent tasques totalment diferents, jo diria que és un
problema de ram.

Faria un memtest i canviaria/remouria els slots de memòria de la meva
màquina... Això és el que faria jo, de manera que aniria descartant
possibles problemes. La opció del mestre Jordi seria l'última cosa a
provar per a mi...

Però clar, ja et dic, depén del que per a tu siga "quedar-se fregida"...

Salut!