de lenny a squeeze: warning bootdevice may be renamed

hola,

ahir a la nit vaig fer un dist-upgrade "mal fet" gens programat...

aquest matí la màquina la màquina encara funcionava, però quan l'he reiniciat em diu algo així:

WARNING bootdevice may be renamed. Try root=/dev/hda1
Gave up waiting for root device. Common problems:
 - Boot args (cat /proc/cmdline)
 - Check rootdelay= (did the system wait long enough?)
 - Check root= (did the system wait for the right device?)
 - Missing modules (cat /proc/modules; ls /dev)
ALERT! root does not exist. Dropping to a shell!

he fet el que en daniel comentava en el megapost: muntar-lo i canviar del fstab i del menú del grub sda1 per hda1; torno a tenir el mateix error

també he fet chroot i li he reinstal·lat el grub i l'he actualitzat, res.

he googlejat, però la gent apunta a fer el que he fet amb un liveCD i canviar a mà el fstab...

alguna idea de per on tirar?

vaig començar a fer el dist-upgrade des del synaptic... perquè estava "fet el tonto" amb els repositoris i amb alguns paquets de telefonia mòbil... i vaig acabant sel·leccionant "marca tots els nous" i vaig anar a dormir...

apa, gràcies