Re: El wicd i la meva minixarxa local, que no funciona

Oblidava dir que al fitxer de configuració de samba, la impressora ha
d'estar compartida. Jo hi tinc això a /etc/samba/smb.conf:

#======================= Share Definitions =======================

[printers]
   comment = All Printers
   browseable = no
   path = /var/spool/samba
   printable = yes
   guest ok = no
   read only = yes
   create mask = 0700

Val a dir que no sóc gurú del tema, aspectes com la seguretat no
m'amoïnen gaire doncs és per a la meva xarxa casolana. Vaig configurar
això ja fa una eternitat i parlo de memòria, si algú em corregeix
algun aspecte, doncs agraït eternament.

Ricard

El 22 / abril / 2009 18:02, Ricard Pradell <rpbsant@gmail.com> ha escrit: