Re: El wicd i la meva minixarxa local, que no funciona

A mi, amb un muntatge molt semblant al teu, al servidor d'impressió
tinc instal·lat CUPS, que em va molt millor que refiar-me de samba i
prou (de fet, desconec si amb samba "pelat" funciona, sempre he tirat
de cups per al servidor d'impressió). Hi ha una sèrie de drivers
(foomatic, hplip, hpijs), instal·la el que correspongui a la teva
impressora. Llavors configura-la anant a la url http://localhost:631
des del mateix servidor (usualment et demanarà un usuari i password,
que ha de ser root) i torna a provar. A mi així em funciona, des de la
LAN, WLAN, ja sigui amb clients windows o linux.

Ricard

El 22 / abril / 2009 14:26, Daniel <daniel.elias@gigamail.cat> ha escrit: