Re: L'Ubuntu no es vol connectar al router d'ADSL

Bones,

El Wicd el vaig provar a l'eeePC però el vaig haver de treure, no sé per quin motiu (algun pooling?) mentre mirava pelis amb l'VLC, cada pocs segons es quedava clavat i vaig descobrir que era el wicd.

Aquí en vaig parlar, si interessa: http://www.eines.cat/?p=719

Salut,

El 19 / abril / 2009 13:18, pau <pdl@sindominio.net> ha escrit:
> Ara bé, com que tot això ho fem des de l'escriptori, fins que no tornem a
> entrar a la nostra sessió gràfica no podrem accedir a l'anell de claus on tenim
> guardat el password, i per tant no podrem activar la wifi.

si, crec que aquesta és una bona explicació, que les X s'encarreguin de la gestió de les claus.. abans feia servir l'wpa_supplicant, cridat en arrancar el sistema i que activava la xarxa a nivell de dispositiu, no d'usuari. el que em va sorprendre del comportament del network manager és que la xarxa només està activa per qui ha entrat a les X. suposo que també té la seva lògica.. tot i que a vegades pugui ser molest, si no saps com canviar-ho ;)

tot apunta que haurem de provar l'wicd aquest..

salutacions,

pau