Flash lentíssim..

Hola,

En diversos llocs ja he vist que és un problema generalitzat, però no he trobat solució! Hi ha alguna manera de poder veure animacions Flash sense que el CPU es posi a 100%?

A l'ordinador de treball no es nota, perquè li fot força bruta i llestos. Però ho noto amb l'eeePC i sobretot amb el servidor (http://coopy.homedns.org), que el tinc connectat a la TV, i té un hardware limitadet (PIII a 450Mhz) però una gràfica mitjanament bona (Nvidia FX5200), i reprodueix sense problemes les nostres sèries preferides amb una ressolució més que acceptable, sense frameskips ni res per l'estil (amb VLC o Mplayer)

En canvi, quan mirem la repetició de'l Cor de la ciutat (reproductor de TVC en Flash), tot i ser una resolució patètica (320x240), es fot la CPU a 100% i no tira ni en rodes.... al youtube també passa.

Què suggeriu? Tinc el flash d'adobe, hi ha alguna de les versions lliures que podria anar millor? (Gnash?).

Salut i gràcies!!

--
Andreu Bassols i Alcón
http://xarxa.eines.cat