Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

Daniel dixit:
> Sí, tens raó, els canvis al sources.list els vaig fer en diferents ocasions
> per a carregar paquets que m'interessaven. Per exemple, el Denemo, que vaig
> baixar de la web del Denemo i em va demanar actualitzar alguna llibreria
> (si mal no recordo, la libaubio i alguna altra) i així d'altres.
>
> Adjunto el fitxer amb els paquets "newer than version in archive".

Doncs si ens guiem pel primer de la llista,

  acpi 1.3-1 newer than version in archive

i ho comparem amb els paquets que hi ha a http://packages.debian.org,

  lenny (stable)      1.1-2
  squeeze (testing)   1.4-1
  sid (unstable)      1.4-1

suposo que, en algun moment, vas instal·lar paquets de la 'testing'.
Conscientment o no, més de 500 paquets es van actualitzar a 'testing'
(acostuma a passar per les dependències). Però segueixes tenint 'stable' en el
'/etc/apt/sources.list'.

Com seguir? Jo et desaconsello fer un downgrade. És una aventura, ningú ho
recomana i tens força punts de quedar-te a mitges. Preu per preu, prefereixo
reinstal·lar.

També pots quedar-te a viure en 'testing'. Hi ha força gent de la llista que
hi té els seus PCs d'escriptori i n'estan contents. No és el meu cas, no
m'agrada viure en 'testing' i per això tinc Ubuntu als escriptoris, però segur
que hi ha gent a la llista que et pot aconsellar.

Si tires cap aquí, corregeix el teu '/etc/apt/sources.list' a 'squeeze' i fes
un upgrade.

--
### Jordi Funollet