Re: L'Ubuntu no es vol connectar al router d'ADSL

Per mi, en els temps en que vaig provar Ubuntu, la vida era molt més
tranquil·la si desinstal·lava el network-manager i ho feia tot a pèl a
/etc/network/interfaces, junt amb alguns scripts propis per
connectar/desconnectar les interfícies a tal o qual xarxa. Ara, ja a
Debian des de fa uns anyets, estic provant wicd als portàtils i
m'agrada força...

Ricard

El 14 / abril / 2009 19:22, Jordi Funollet <jordi.f@ati.es> ha escrit: