Re: L'Ubuntu no es vol connectar al router d'ADSL

hola,

jo també he experimentat alguns problemes amb l'ubuntu i, acostumat com estic a debian, trobo que és una mica emprenyador. El que a mi em passa és que l'applet network-manager se situa per damunt de /etc/network/interfaces i, o bé deshabilites l'applet, o bé apareixen els conflictes i no acaba de funcionar. tenia problemes amb la connexió sense fils que se'm talla sense motiu aparent (tot i que crec que tenen a veure més amb el router que amb el meu ordinador -diversa gent que ha passat per casa ha tingut el mateix problema-). vaig provar de compilar drivers per descartar els que venen amb la ubuntu per defecte, però el network-manager no s'ho empassa i segueix volent manar.

un altre cosa força molesta és que, si fas servir el network-manager, la xarxa no et funciona fins que has iniciat les X-Window.. inexplicable, però el teu usuari ha d'activar el network-manager i després ja pots fer el que vulguis. suposo que la solució passa per o bé tunejar l'applet aquest, o directament desinstal·lar-lo i tirar dels interfaces...

de totes maneres, crec que és un problema específic de l'Ubuntu, i suposo que és el preu que hem de pagar per la traïció a Debian ;)

només era per dir que la solució que proposa en Pere, pot funcionar, o no...

salutacions,

pau

--
pau <pdl@sindominio.net>