Re: la e-recepta i la mare que la va...

Hola,

 Soc usuari de Debian des de Sarge i aprenc com funcionen els ordinadors
mitjantçant el metode (llarg i doloros) de la prova i l'ajust. Jo em
conecto des de casa via VPN a la xarxa de la UdL amb una unica linea
ADSL. Tambe puc navegar per Internet sense cap problema.

 Existeix un client VPN per Linux: pptp-client. Aqui et deixo l'enllaç per
la instal·lacio a Debian Etch i posteriors.

http://pptpclient.sourceforge.net/howto-debian.phtml

 Les dades necessaries per la configuracio del client jo les vaig
aconseguir de l'administrador de la xarxa VPN (servei d'informatica de la
UdL) suposo que tu les hauries de demanar al responsable de la xarxa a la
que estiguis conectat.

 Espero que t'ajudi,

 Carri