Fwd: la e-recepta i la mare que la va...

Gràcies! demà provaré aquesta solució, doncs des del col·legi de
farmacèutics m'han dit que no pensen obrir de moment la xarxa per
aquestes qüestions.
No sé si és legal o lícit el "segrestar" una xarxa pròpia per
implementar una cosa d'aquest tipus, què en penseu?

Ricard

El 6 / abril / 2009 08:58, Pere Nubiola Radigales
<pere.nubiola@gmail.com> ha escrit: