Re: Dos gateways..

Bon dia,

Gràcies per la informació.
Però no em sortiran amb la trampa de que "tienes contratado **hasta** 20MB" i en cap lloc es parla de mínims. Perquè allò del 10% de mínim garantit és una llegenda urbana, o realment es pot exigir?

Salut!

El 30 / març / 2009 00:00, Daniel <daniel.elias@gigamail.cat> ha escrit:
Jo vaig tenir un greu problema amb Jazztel i a la fi vaig denunciar el cas a
la

Secretaría de Estado de Telecomunicaciones para la Sociedad de la Información.
Capitán Haya, 41
28071 MADRID

Al cap de pocs dies, veig que Jazztel ha abaixat el cap i ha recttificat.
Suposo que tu podries exigir que et facturessin la velocitat real.

El Sunday 29 March 2009 18:05:45 Andreu Bassols Alcón va escriure:

--

Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584

--