Dos gateways..

Hola bones!

Tinc una connexió ADSL que és una verdadera merda, i estic lligat per permanència fins al setembre. El fet és que tinc el Todo en Uno de Orange (20Mb) i a casa m'arriben 1.5mbps (amb sort, 2mbps). No estic perdut pel camp, estic a l'Hospitalet..... però segons el SAT, no s'hi pot fer res, és la velocitat que permet la línia i es queden tant amples.

Mirant la lletra petita del contracte, si em dono de baixa abans dels 12 mesos, em casquen uns 40€. M'agradaria posar-me Ono, però... estic lligat per aquesta permanència. Aquí les meves penes: http://raims.eines.cat/?q=node/396

Però, fa dies que em volta pel cap una idea macabra: Posar-li al servidor una altra Gateway...... la provinent d'una wireless obert d'un veí que té Ono (WebSTAR).

Ho veieu factible? Em podria repartir l'ample de banda? Per exemple, totes les connexions "segures" per la meva cutre ADSL (SSH, FTP, IMAP, etc) excepte la web, que es reparteixi la càrrega per les dos gateways (la meva i la del veí), a banda de dilemes ètics........... quina opinió teniu?

Salut!

--
Andreu Bassols i Alcón
http://xarxa.eines.cat