Re: Festa de llançament de la Ubuntu Jaunty Jackalope. Crida a la participació

papapep dixit:
>   Debianites "belicosos" (entre els quals em puc incloure...) aquesta és
> una oportunitat per a poder fer una activitat pro-Debian i no haver
> d'anar repetint alló de <veu_conyeta_on>"només es fan festes per
> l'Ubuntu i mai per Debian o què???<veu_conyeta_off>
>
> Podem compartir "ocasió", i no queixar-nos tant... :P

Ah, no! Jo vull anar-hi a queixar-nos! De fet, podríem fer una xerrada amb
motius per emprar Debian. >:-> O, si ha de ser una "lightning talk", enumerant
les contribucions d'Ubuntu al kernel.

--
### Jordi Funollet