Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

En/na Daniel ha escrit:
> He revisat el sources.list deixant-lo tal com dius, he fet un apt-get update,
> després he fet un apt-get upgrade i no m'ha fet cap canvi. Això deu voler dir
> que estic a lenny, suposo.

No.

corregiu-me si m'equivoque, però si tens instal·lats uns paquets de
versions superiors a la de la distribució i fas un update i upgrade no
fas cap downgrade sinó que et quedes com estàs, fins que els paquets que
tingues necessiten actualitzar-se, la qual cosa pot passar a la propera
versió estable.

Salut!