Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

En/na Daniel ha escrit:
> Començo a al·lucinar mandarines. Primera: el paquet gconf no el tinc
> instal·lat. El gconf2 sí, i el gconf-editor també; ara bé, el gconf2 no el
> puc reinstal·lar, he d'esborrar-lo i tornar-lo a instal·lar, i llavors
> m'esborra també la tira de programes (que faig servir la majoria, per altra
> banda). O sigui que no.
>
> El gconf-editor sí que l'he pogut reinstal·lar.
>
> Intento instal·lar el gconf, i em va donant errors que m'impideixen
> instal·lar-lo, i que he anat copiant a fitxers perquè els puguis veure. No sé
> si és que el gconf i el gconf2 són incompatibles...

Hola Daniel:

No sé quina versió de Debian tens, però a la meua no apareix el gconf
solament. A més, mira el que tinc jo:

$  aptitude  search  |  grep  ^i
i   compizconfig-backend-gconf      - Compiz Fusion configuration system
- gconf
i A gconf-editor                    - An editor for the GConf
configuration syst
i A gconf2                          - GNOME configuration database
system (suppo
i A gconf2-common                   - GNOME configuration database
system (commo
i A libgconf2-4                     - GNOME configuration database
system (share
i A libgconfmm-2.6-1c2              - C++ wrappers for GConf (shared
library)
i A pulseaudio-module-gconf         - GConf module for PulseAudio sound
server
i A python-gconf                    - Python bindings for the GConf
configuratio

Jo miraria de reinstal·lar el gconf2. Això almenys és el que faria jo.
Baixa't el paquet deb de la teva Debian (http://packages.debian.org/) i
reinstal·la'l a mà amb un dpkg si cal forçant i tot. Assegura't que és
la versió del teu Debian.

Una altra cosa que provaria seria a crear un nou usuari a veure si els
blocats són del sistema o solament del teu usuari.

Salut!