Re: cfdisk

El dg 22 de 03 de 2009 a les 01:41 +0100, en/na Ricard Pradell va
escriure:
> Hola
> Em trobo en una situació bastant absurda i frustrant. Estic intentant
> donar format a una targeta SD mitjançant cfdisk, i a la que intento
> escriure els canvis, em demana confirmació:
>
> Escriu "sí" o "no"
>
> No accepta ni "yes", ni "si" ni cap altra cosa que no sigui "sí" amb
> accent. Però la consola de cfdisk no escriu accents, o sigui que a la
> pràctica no puc fer res. Ni tant sols un talla i enganxa aconsegueix
> res. Alguna idea?
>
> Ricard

Fes servir es copy&paste de linux, sempre que tenguis ratolí:

1. selecciona amb es ratolí (= copy)
2. clic amb sa roda d'es ratolí, o, si te únicament 2 botons, amb es 2
botons simultàniament (= paste)

Esper que et serveixi  ;)

--
Joan Tur (aka Quini), Eivissa-Spain