Re: netbooks

El Sat, 21 Mar 2009 13:10:58 +0100
xab ara ele <xabi@nodo50.org> va dir:

> ~~>A Dissabte 07 Març 2009, hubble sembla que va escriure:
>
> ~ http://incongruencies.blogspot.com/2009/02/crear-un-live-pendrive-usb.html
> ~
>
> hola-què tal,
>
> l'objectiu és fer un usb debian live. ho he intentat vàries vegades això que
> expliques, i no me'n surto...

Si, ho sento, jo em pensaba que era una cosa universal i resulta que no, aquest sistema solament val si la iso que has creat compta amb un sistema de fitxers amb directori /boot que es a on estan els kernels i que amb l'ordre del grub s'ho farà automaticament.

> fent algunes modificacions a la recepta he aconseguit que s'inicii un terminal
> grub bash-like, però em sembla que no és l'objectiu, o sí ???
>
> ara tinc pendent fer algo com el que explica aquí.
> http://www.gilug.org/?q=node/301
>
> fins hi tot m'he instal·lat el programa unetbootin però em diu: missing
> operative sistem

Si, que curiós, el unetbootin no em funciona a la debian (s'ho baixa i fa tot be sense missatges d'error però sempre em queda un busibox que no em serveix per a res com a tu, doncs no se com arrenquen aquestes distros que van amb el syslinux o el casper o el que sigui) i per contra en la elive si que em funciona i a més és una pasada d'aplicació. Fins i tot he arrivat a dubtar si no és necesari fer el unetbootin al mateix ordinador que has de USBitzar (les coses de no saber prou :)

Ara em poso a provar de nou fer un usb amb el live-magic a veure si surt :) ja t'explico si tinc sort.

> xab
>
> --
> ps. em sembla que encara tinc un clipper_hubble, color taronja,
> sex-machine.... de tant en tant fa auto-stop, però sempre torna...

AH! XDDDDD si tá clar que es meu (sex-machine) jajajajajaja sempre he estat un boques jajajajaja.

ens veiem :)

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.
------
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d