Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

Aqui va:

elias@Daniel-Debian:~$ gksu users-admin
Error del GConf: No s'ha pogut contactar amb el servidor de configuració;
algunes causes possibles són que heu habilitar el gestor de xarxes TCP/IP per
a l'ORBit, o teniu blocatges NFS expirats a causa d'una fallada del sistema.
Vegeu http://www.gnome.org/projects/gconf/ per a més informació. (Detalls -
1: No s'ha pogut obtenir una connexió a la sessió: Did not receive a reply.
Possible causes include: the remote application did not send a reply, the
message bus security policy blocked the reply, the reply timeout expired, or
the network connection was broken.)

Podria ser la causa això dels blocatges NFS expirats a causa d'una fallada del
sistema?

El Wednesday 18 March 2009 14:58:59 Jordi Funollet va escriure: