Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

El Wednesday 18 March 2009 13:37:59 Jordi Funollet va escriure:
> Daniel dixit:
>
> Això vol dir que el 'update-manager' ja et funciona?

De moment, sí, però com que no hi han hagut actualitzacions, només presenta la
pantalla i diu que el sistema està actualitzat (cosa que no feia abans). No
sé què farà quan hi hagi alguna actualització...