--SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

Daniel dixit:

> eu rebut aquest missatge? M'estranya que tot i els dies que fa que el vaig

> enviar, ningú me n'hagi dit res.

> Un altre problema: ara no em funciona el gestor d'usuaris (users-admin).

> Diu que aquesta eina no funciona en la plataforma on l'esteu executant.

> Alguna cosa ha passat en el meu sistema. Com ho puc fer per reinstalar el

> Debian, sense que es perdin els programes que tinc instalats i les

> configuracions?

En Lluís et va contestar el dia 6 i, com a mínim jo, no he rebut la teva resposta al que ell et proposava (reconeixo que no ho he verificat als arxius de la llista, potser s'ho ha menjat el meu monstre de l'spam).

Reinstal·lar vol dir, justament, tornar a començar amb els programes i generar configuracions fiables (noves). Potser val més que vagis mirant de resoldre els problemes un per un.

--

### Jordi Funollet

### http://www.terraquis.net