Assumpte: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes
Data: Dijous 12 Març 2009
De: Daniel <danielelias@gigamail.cat>
A: debian-user-catalan@lists.debian.org

Hola una altra vegada:

Continua sense funcionar-me el Gestor d'Actualitzacions. L'engego, fa la
llista de updates, diur que cal fer l'Samrt Upgrade, demana el password, i es
queda encallat aquí. He intentat engegar-lo via terminal i el resultat és el
següent:

elias@Daniel-Debian:~$ /usr/sbin/update-manager
current dist not found in meta-release file
warning: could not initiate dbus
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/sbin/update-manager", line 76, in <module>
    app = UpdateManager(data_dir)
  File "/var/lib/python-support/python2.5/UpdateManager/UpdateManager.py",
line 400, in __init__
    self.restore_state()
  File "/var/lib/python-support/python2.5/UpdateManager/UpdateManager.py",
line 831, in restore_state
    expanded = self.gconfclient.get_bool("/apps/update-manager/show_details")
gobject.GError: No s'ha pogut contactar amb el servidor de configuració;
algunes causes possibles són que heu habilitar el gestor de xarxes TCP/IP per
a l'ORBit, o teniu blocatges NFS expirats a causa d'una fallada del sistema.
Vegeu http://www.gnome.org/projects/gconf/ per a més informació. (Detalls -
1: No s'ha pogut obtenir una connexió a la sessió: Did not receive a reply.
Possible causes include: the remote application did not send a reply, the
message bus security policy blocked the reply, the reply timeout expired, or
the network connection was broken.)
elias@Daniel-Debian:~$

Us dóna alguna pista això?

Gràcies