Re: Distro per entorn empresarial

Jo en aquest cas recomanaria 100% Ubuntu.

A la gent que els hi he instal·lat (provinents de Windows), no he rebut cap queixa, al contrari :)

Salut!

El 17 / març / 2009 15:34, Parra <roger.sicart@gmail.com> ha escrit:

Són usuaris que mai han vist linux, sempre han treballat amb windows. Jo estic acostumat a usar Gnome, i dubtava si instalar Ubuntu perquè sembla més amigable a l'hora de treballar com usuari novell. No sé...
A la xarxa fa poc vaig instalar un server Debian Stable amb samba per compartir algun recurs.

--
Andreu Bassols i Alcón
http://xarxa.eines.cat