Re: Distro per entorn empresarial

El 17 / març / 2009 13:40, Cubells <vicent@vcubells.net> ha escrit:

Jo no dubtaria: debian stable.

Dons jo tindria els meus. Si fos un servidor segurament no. Però per clients hauria de pensar-se millor.
Primer:
La distribució de kde de la lenny no crec que sigui la millor si parlem de la 4 i si parlem de la 3 es potser un pel antiquada. Per Gnome no se com está la cosa.
La actualització de versions es força lenta (prop de dos anys), lo que fa que drivers moderns no es puguin actualitzar per versió.
Per altra banda posar una testing es en aquest moment un xic arriscat.

Crec que de cara a clients hauria de mirar-se ubuntus/kubuntus mes dedicades al entorn de clients

--
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974

Abans de imprimir aquest correu pensa si et cal fer-ho. El medi-ambient es cosa de tots