Re: virtualbox

El Dilluns, 16 de març de 2009 14:01:17 en Eloi Notario ha escrit:
> El Dissabte 14 Març 2009 01:58:50 rpb va escriure:

> Servidor, sembla que les actualitzacions del mòdul del nucli queden
> congelades un temps abans de pujar però la de l'aplicació puja de seguida,
> amb la qual cosa et quedes una temporada sense poder-lo fer servir o havent
> d'anar a recompilar o baixar-lo de sid.

Perdoneu la meva ignorància, però aquestes qüestions no s'haurien de resoldre
amb eines del tipus dkms ([1])? Així és com ho fa ubuntu i sembla que aquesta
mena de problemes han desaparegut...

[1]: http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_Kernel_Module_Support

Home ja s'entén que si el nucli i/o el mòdul sofreixen molts canvis, el dkms
tampoc no serà la solució, però per canvis menors et recompila automàticament
els mòduls adients per tal que quadrin amb el kernel que tens posat i llestos.

Orestes.