Re: virtualbox

2009/3/14 rpb:
> Des de ja fa un temps, cada cop que s'actualitza Virtualbox (Debian
> testing), deixa de funcionar, amb el següent error:

> La solució és fàcil, compilant el driver, tal i com explica, però és
> una conya haver-ho de fer cada cop. Sembla que la versió de Virtualbox
> i el mòdul del kernel que hi ha als repositoris no em treballen gaire
> a gust junts, no sé perquè. Tinc el mateix problema tant a un amd64
> com en un portàtil a 32 bits. Algú més s'hi troba?

No es una solució, però almenys evita sorpreses inesperades:
% aptitude hold virtualbox-ose (crec que es aquest el paquet, cert?)

Així, quan decideixis actualitzar el virtualbox, actualitzes el modul
a la vegada.

--
"Boring two-person multiplayer may turn friends into enemies."

Antoni Villalonga i Noceras
#Bloc# ~> http://friki.CAT
#Jabber# ~> friki@bulmalug.net