elive a eeepc 701

He provat la elive-compiz des d'un stick USB seguint els passos de
l'amic hubble, i la veritat és que m'ha agradat, i molt. Vaig
lobotomitzar un pendrive marca not'hifixis en el primer intent, un
segon amb un kingston data traveler va tenir més èxit. La qualitat
importa, sembla ser.

Alguna cosa té aquesta elive-compiz que em toca la fibra. Volia
preguntar a hubble com s'hi trova, quins possibles problemes hi pot
haver en posar-li els repositoris de Debian, doncs trobo a faltar
moltes coses en els de elive, com eines de desenvolupament, openoffice
i altres (potser openoffice no funciona amb la elive-compiz?). Quins
repositoris em recomanes, lenny o testing? En fi, que agrairia que em
pogués fer un resum de l'experiència fins al moment... és només bonic
(extremadament bonic, he de dir) o és perfectament utilitzable com
eina de treball?

Per cert... és possible recuperar un pendrive amb encefalograma pla?
Em reconeix la inserció (troba sdf), però no troba el medi sdf1.
Qualsevol intent de reformatejar, ja sigui des de linux o windows es
queixen de que "no hi ha medi"...

Ricard