Re: Bloqueig de determinats programes

Es el primer que vaig fer. El sistema va estar configurant una colla de
paquets que es devien quedar encallats al penjarse al sistema.

Ara mateix tinc el símbol de les modificacions disponibles a la línia de menú,
l'engego, surt la llista de modificacions, diu que cal fer el Smart Upgrade,
el fas i no fa res.

El Friday 06 March 2009 14:41:26 Lluis va escriure: