Re: Compartir impressora

Jo vaig aconseguir compartir la impressora amb el servei CUPS.
Tens d'instal·lar el servei, i desprès habilitar l'accés per web per
poder configurar les impressores que tens en l'equip.
Des de l'accés web, també es pot compartir la impressora en mode
administrador, i en mode usuari la pots afegir a la maquina X
Hi ha molta documentació de CUPS per internet

--
Saludos,
 David                            mailto:davidtrigo123@yahoo.es

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.