Compartir impressora

Hola una altra vegada:

Després del desastre amb l'ADSL (moltes gràcies a Jazztel pel mal servei)
estic intentant ara compartir la impressora que tinc penjada del Debian des
d'un portàtil amb Windows XP. He remenat per Internet i he trobat pàgines i
pàgines... de l'any 2007 enrera, i les solucions que apliquen no funcionen
per (suposo) canvis en els sistemes, drivers, o el que sigui.

El més a prop que he estat de solventar-ho ha estat amb el Esp Print Pro, però
un cop seguides les instruccions (editar el cupsd.conf) i intentant trobar el
server des de Windows, el troba però no hi troba cap impressora. Algú ha
pogut solventar-ho?

Gràcies per endavant.

Daniel