Re: netboks

---------- Forwarded message ----------
From: Ricard Pradell <rpbsant@gmail.com>
Date: 2009/3/4
Subject: Re: netboks
To: hubble <hubble@flashmail.com>

Jo tinc un Asus Eeepc 701 (dels més petits, per entendre'ns) amb
memòria flash de 4 Gb. El Xandros que portava va durar una horeta més
o menys, vaig instal:lar Debian seguint les instruccions de:

http://wiki.debian.org/DebianEeePC

i tot em funciona perfectament, (bluetooth no en té, i un pen USB
bluetooth no he conseguit que funcioni amb el mòbil com a mòdem, però
si per accedir-hi) però em va caldre una mica de "treball manual".
També substituir l'escriptori per un window manager (4 gb no donen per
floritures), en el meu cas, fluxbox. La /home la munto a una altra SD
de 4 gb.
Des de llavors, actualitzo dels repositoris de Lenny, sense més
problemes, amb la única precaució de consultar l'anterior pàgina per
possibles problemes si veig que s'actualitza el nucli o mòduls de la
wifi, per exemple.

En quant a quin comprar, és qüestió de gustos i l'ús que en vulguis
fer. En el meu cas, l'utilitzo per viatges, on ha de rebre un tracte
"exigent" (avions,  bici, moto, 4x4, a peu...), per això, amb la flash
aguanta el que sigui, és una canya. Costa acostumar-se al tacte i mida
del teclat, però en conjunt n'estic molt satisfet.

Ricard

El 18 / febrer / 2009 09:12, hubble <hubble@flashmail.com> ha escrit: