Actualitzacions automàtiques

Hola:

He estat desconnectat del món un mes i mig (des del dia que es va avariar
l'ADSL fins ahir que vaig tornar a connectar) i el meu Debian m'avisa que
tinc més de 600 actualitzacions per fer. (Tinc bàsicament el Lenny amb alguna
cosa del Testing).

Quan li dic al sistema que m'actualitzi, comença a baixar fitxers i al 2on o
3er que baixa es queda encallat, o diu que no està ben baixat, que no
concorda la suma, i no tira endavant.

He provat de actualitzar els paquets encallats via Synaptic, i la major part
de les vegades baixen bé, però sempre d'un a un o potser tres o quatre de cop
com a molt.

Pel que fa a la resta (baixades d'Internet p. ex.) tot funciona bé. Hi ha
algun problema al servidor de Debian? Puc triar algun servidor alternatiu si
es que hi és?